Sunday, January 07, 2007

GEWEEST


Het kan natuurlijk zijn dat mijn zuurgraad zich aan het verhogen is maar eerlijk gezegd zit ik niet echt te wachten op een Indiana Jones film. Waarom ? Nou simpel omdat Harrison Ford te oud is om zo’n film nog geloofwaardig te laten overkomen. Lang heb ik geweend, gezwijmeld en gesopt bij de aanblik van Ford, maar vind nu dat hij niet meer in staat moet worden geacht een deuk in het spreekwoordelijke pakje boter te meppen. Lange tijd is hij een mannenman geweest zoals Sean Connery dat ook lang is geweest. Let op: beiden hebben de werkwoordvorm ‘GEWEEST’ bij hun naam. Niet als acteur; gewoon als mannelijke actie/filmheld. Laten we wel effe eerlijk blijven, in FIREWALL was Ford’s grootste verdienste het vooral gekweld in de camera kijken. Ik houd mijn hart vast voor INDIE 4, tenzij ze Johnnie Depp of Daniel Craig (de nieuwe Bond) casten als de zoon van...... !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home