Monday, January 15, 2007

QUEENS

Het is Helen Mirren echt gelukt: de meest tot de verbeelding sprekende dubbelslag: een GOLDEN GLOBE voor haar rol als Queen Elizabeth II in de film THE QUEEN (Beste Actrice – drama) en een GOLDEN GLOBE voor haar rol als Elizabeth I in de categorie: “BEST PERFORMANCE BY AN ACTRESS IN A MINI-SERIES OR MOTION PICTURE MADE FOR TELEVISION. Tja het is een hele mond vol maar ze heeft het ‘m wel geflikt. Er moet een speciale prijs komen voor de actirce die het beste koninginnen kan uitbeelden ! Verder verliep de uitreiking van de Gobes volgens plan want als je me gevolgd zou hebben op BNR Nieuwsradio zou je hebben kunnen horen dat al mijn voorspellingen juist waren. Dat is bijzonder want ook ik heb het wel eens mis. Ja het stinkt en er moet een raam open, maar he..... hoeveel van die zogenaamde filmkenners kunnen werkelijk de winnaars voorspellen ? Elders op deze site zie je wie de winnaars zijn en voor al die winnaars van harte gefeliciteerd ofschoon ik vind dat DREAMGIRLS ongelooflijk overrated is want zo’n goede films is het nu ook weer niet. Mijn tip voor de Oscars wordt dus niet DREAMGIRLS maar BABEL !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home